Tuesday, September 11, 2012

Tell me what's on your wall and I will tell you who you are

Що повинно висіти у тестувальника перед носом?

Я вважаю, що набір спецсимволів, на які треба перевіряти будь-яке поле вводу, - as a must. І краще не на стіні, а в десктопних нотатках для супер-легкого копіпейсту.

“[|]’~<!--@/*$%^&#*/()?>,.*/\
ßöäüыøåæØ

Що ще?
Для джунів - правила баг репортінгу. 

Reproduct the issue locally.
Reproduce at trunk.
Try to reduce the number of steps needed to reproduce the issue.
...

Для забудьків - гарячі клавіші. особисто я часто оновлюю свій список шорткатів, видаляючи ті, які вже вивчила, і додаючи нові. 
Якщо скоротити мій список на стіні до трьох рядків, то він виглядатиме приблизно ось так:

PHPStrom shortcuts: CTRL + SHIFT +N - navigate to file
GIT : git reset --soft HEAD~1 - reset last commit to index
Windows: ALT + tab - switch active windows
Для автоматизатора - список опцій для запуску тестів.
Оскільки я працюю з Behat та Mink, то роздрукувала собі параметри, які можна прописувати при запуску тестів в консолі, типу --format, --tags і т.д.
 
Ну і оскільки на кожній стіні повинно знатися місце для чогось душевного, у мене на стіні висить декілька коміксів Енді Гловера - Cartoon tester

That's all, folks.




 




No comments:

Post a Comment